סדנאות לכל המשפחה: חוויה בלתי נשכחת ב"נהריים בגשר" (גשר הישנה)

הצטרפו אלינו לחוויה ייחודית של סדנאות, סיורים ופעילויות לכל המשפחה ב"נהריים בגשר" (גשר הישנה), אתר היסטורי מרתק המשלב טבע עוצר נשימה וסיפורי גבורה.

אם אתם מחפשים לצאת לטיול משפחתי קצת אחר באיזור הכנרת, שישלב למידה, חוויה והנאה לכל הגילאים, "נהריים בגשר" (גשר הישנה) הוא היעד המושלם בשבילכם. באתר ההיסטורי המרתק הזה תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות מעשירות ומהנות, כמו סדנאות, סיורים ועוד, כל זאת בסביבה טבעית מרהיבה ועתירת מורשת.

 

האתר, הממוקם בלב עמק בית שאן הפורה, מציע לכם הזדמנות נדירה לצאת מהשגרה, להעמיק את הקשר המשפחתי וללמוד דברים חדשים בדרך חווייתית. בין אם אתם חובבי היסטוריה, אוהבי טבע או סתם מחפשים פעילות מגבשת ומהנה, באתר תמצאו הרמוניה מושלמת של כל אלו.

 

סדנאות באיזור הכנרת לכל המשפחה – מה מחכה לכם ב"נהריים בגשר" (גשר הישנה)?

סדנת ליקוט

בואו לקחת חלק בטיול מודרך מיוחד בשטחי האתר הירוקים של "נהריים בגשר". במהלך סדנת הליקוט תכירו מקרוב את הצמחייה המגוונת של האזור, תלמדו על שימושיהם ותקבלו טיפים מעשיים לליקוט עצמי בטבע. זוהי הזדמנות לחוות את הסביבה הטבעית שלנו, וללמוד כיצד להשתמש במתנות הטבע בצורה יצירתית. הסדנה מועברת על ידי מדריכים מיומנים ובעלי ידע נרחב.

סיור עששיות

גלו את הקסם הלילי המיוחד של "נהריים בגשר" בסיור מודרך מאיר עיניים. לאור העששיות, תצעדו במורד שבילי האתר ההיסטורי, תשמעו סיפורים מרתקים ותגלו את יופיו של המקום בשעות הקסומות שבין השמשות. זוהי דרך מקורית ויוצאת דופן לחוות את המקום, שתעניק לכם זכרונות מוארים לכל החיים. הסיור מתאים במיוחד לערבי קיץ נעימים ומבטיח אווירה קסומה לכל המשפחה. אתם מוזמנים להצטרף אלינו לסיור עששיות מיוחד בחול המועד בפסח הקרוב.

סדנאות יצירה

הביאו לידי ביטוי את הצד היצירתי שבכם בסדנאות מגוונות המתאימות לכל הגילאים. כאן תוכלו להכין מזכרות אישיות מחומרים טבעיים, ללמוד אומנויות מסורתיות, לפתח מיומנויות חדשות ועוד.

פעילויות לילדים

ב"נהריים בגשר" גם הקטנטנים ייהנו ממגוון פעילויות לילדים מותאמות וכיפיות. בפינת הילדים הייחודית הם יוכלו להשתתף במשחקים, סדנאות יצירה, שעות סיפור ועוד הפתעות מגוונות שיעשירו את הביקור המשפחתי. ההורים יכולים להצטרף ליצירה המשותפת או פשוט לקחת פסק זמן ולהירגע בעוד הילדים נהנים בהשגחה מלאה של הצוות המסור. כך כל המשפחה יוצאת מורווחת.

 

למה דווקא "נהריים בגשר" (גשר הישנה)?

מיקום מושלם

"נהריים בגשר" ממוקם בלב עמק בית שאן הפורה והיפהפה – עמק המעיינות. מיקומו המרכזי מאפשר גישה נוחה מכל רחבי הארץ, והנופים עוצרי הנשימה הופכים את הנסיעה לחוויה בפני עצמה. האזור משופע באתרי טבע, היסטוריה ומורשת, כך שתוכלו בקלות לשלב את הביקור שלכם כאן עם אטרקציות נוספות בסביבה הקרובה. מושלם לטיול יום עשיר או כתחנה מרכזית בחופשה משפחתית באיזור המעיינות.

אתר היסטורי מרתק

המקום מהווה שריד אותנטי ומרגש לקורותיהם של מייסדי קיבוץ גשר. בין המדשאות ופינות החמד תוכלו לשמוע סיפורי חלוציות, לבקר במבנים ששרדו שומר ו ושופצו ולהתרשם מתחנת הכוח ההידרו-אלקטרית הראשונה בארץ שהוקמה כאן. האתר מאפשר מפגש בלתי אמצעי עם רגעים חשובים בהיסטוריה של הישוב, ומספק הקשר רחב ומעמיק יותר לחוויה.

פעילויות לכל המשפחה

מתחם "נהריים בגשר" מציע שלל אפשרויות בילוי מגוונות שיתאימו לכל גיל ולכל טעם – סיורים חווייתיים, סדנאות מעשירות, פינות משחק לילדים, פעילויות ספורט בטבע ועוד. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לבחור את השילוב המועדף עליכם, ולהיות בטוחים שכולם ייהנו. זוהי חוויה המעודדת עניין, סקרנות ותקשורת בין כל חברי המשפחה, ומזמינה אתכם לגלות דברים חדשים יחד.

צוות מקצועי ומסור

הצוות שלנו מורכב ממדריכים מנוסים, אנשי חינוך ומומחי טבע שיעשו הכל כדי להעניק לכם חוויה משפחתית מדהימה, מלאת ידע וכיף. הם ישתפו אתכם בסיפורים מרתקים, יענו בשמחה על כל שאלה ויוודאו שאתם מקבלים את המרב מהסדנאות והפעילויות השונות.

טיפים לביקור ב"נהריים בגשר" (גשר הישנה)

תכנון מראש

בחגים, סופי שבוע ותקופות עמוסות מומלץ להזמין מקומות מראש, כדי להבטיח את השתתפותכם בסדנאות ובפעילויות הנבחרות. כך תוכלו להרכיב לעצמכם תכנית מסודרת ומותאמת אישית, ולנצל את הזמן באתר על הצד הטוב ביותר. אל תחכו לרגע האחרון, הזמינו כבר עכשיו ותבטיחו לעצמכם יום כיף חלומי.

ציוד נדרש

יש להצטייד בכמה פריטים בסיסיים שיבטיחו לכם ביקור נעים ובטוח. קודם כל, קחו איתכם מים וכיסויי ראש. מזג האוויר החם של עמק בית שאן מחייב שתייה מרובה והגנה מהשמש. בנוסף, מומלץ להגיע עם נעליים נוחות, שיאפשרו לכם תנועה קלה ובטוחה בשבילי האתר. כדאי גם למרוח קרם הגנה, במיוחד בקיץ.


אז קחו את המשפחה, ובואו לחוות יום מיוחד ובלתי נשכחת בין הטבע והמורשת המרתקת של "נהריים בגשר" (גשר הישנה). זו ההזדמנות שלכם להעמיק את הקשר, ללמוד דברים חדשים וליהנות מזמן איכות משותף בסביבה קסומה. אנחנו מחכים לכם כאן עם מגוון פעילויות מרתקות, אווירה פסטורלית וצוות מסביר פנים. מבטיחים שתצאו עם חיוך רחב, זיכרונות מתוקים והמון ערך מוסף!

סדנאות בצפון

מעוניינים בפרטים נוספים?

חדשות ועדכונים