יום כיף לעובדים בקיץ ב"נהריים בגשר" (גשר הישנה)

הקיץ עוד רגע כאן, ואיתו מזג האוויר החם והשמש הקופחת. זוהי העונה המושלמת לארגן יום כיף לעובדים, להעניק להם הפוגה מרעננת מהשגרה היומיומית ולחזק את הקשרים הבין-אישיים בצוות. אחד היעדים שכדאי לכם ולצוות שלכם לבקר בו ליום כיף קיצי הוא אתר "נהריים בגשר" (גשר הישנה), מקום קסום השוכן לחופי הירדן בעמק בית שאן.

 

אתר עם היסטוריה מרתקת

נהריים בגשר הוא לא רק אתר תיירותי, אלא גם מקום בעל חשיבות היסטורית עמוקה. האזור מלא בסיפורים על חלוציות, גבורה והגשמת חזון. בשנות ה-20 של המאה הקודמת הגיעו למקום קבוצות של צעירים אידיאליסטים, שבחרו להקים את ביתם על גדות הירדן. הם התמודדו עם תנאים קשים ואתגרים רבים, אך בזכות נחישותם והתמדתם, הצליחו ליצור כאן חברה שיתופית משגשגת.

 

סיפורו יוצא הדופן של פנחס רוטנברג, מייסד חברת החשמל, שזור גם הוא בהיסטוריה של האתר. רוטנברג חלם להקים בארץ ישראל תחנות כוח הידרו-אלקטריות, ובשנת 1932 הגשים את חזונו כאשר נחנכה בנהריים תחנת הכוח הראשונה מסוגה בארץ. תחנה זו הפכה לבסיס לרשת החשמל הארצית והייתה ציון דרך משמעותי בפיתוחה של הארץ.

 

במלחמת העצמאות מילא קיבוץ גשר תפקיד מרכזי בהגנה על הגבול, ועמד בגבורה אל מול הצבאות ירדן ועיראק שניסו לפלוש אל לב הארץ . סיפורם של מגיני גשר הוא סיפור של אומץ לב ונחישות, המהווה עד היום השראה ומופת.

חוויה מגבשת ומלכדת לצוות

יום כיף בנהריים בגשר הוא הזדמנות פז לגיבוש הצוות ולחיזוק החיבורים הבין-אישיים בין העובדים. האתר מציע מגוון פעילויות קבוצתיות, המיועדות במיוחד לקבוצות עובדים.

 

כך למשל, העובדים יכולים ליהנות ממקום מעורר השראה  ממייצג אור-קולי מרשים המספר את סיפור הקמתה של תחנת הכוח "נהריים", ולהתרשם מחזונו הנועז של פנחס רוטנברג. בחדר האוכל ההיסטורי של הקיבוץ ממתין להם מפגש מרגש עם סיפור גבורתם של מגיני גשר במלחמת העצמאות.

 

פעילות מלכדת נוספת היא טיול שטח משותף ברכבי שטח בשבילי עמק הירדן. זוהי הזדמנות להתנתק מהמסכים, לנשום אוויר צח וליהנות מהנוף היפהפה. תוך כדי הנסיעה יחלפו המשתתפים בין שדות פוריים, פרדסים ומטעים, ברכות דגים וצמחייה מקומית ססגונית.

 

חוויות כגון אלו יוצרות זיכרונות משותפים, מלכדות את הקבוצה ומעניקות לה תחושת שייכות וייעוד משותף. הן מסייעות ליצור דינמיקה חיובית בצוות, המתבטאת לאחר מכן גם בחזרה לשגרת העבודה.

הפוגה מרעננת בלב הטבע

אחד היתרונות הבולטים של יום כיף בנהריים בגשר הוא ההזדמנות ליהנות מחופשה קצרה בחיק הטבע. האתר, הממוקם בלב עמק יפהפה, מהווה נווה מדבר של ממש בחום הקיץ הישראלי. המרחבים הירוקים, צמחיית הנחלים העשירה, ציוצי הציפורים שלל עופות נודדים והאוויר הצלול – כל אלה מעניקים תחושה של רוגע ושלווה, ומטעינים את המצברים לקראת החזרה לעבודה.

 

ניתן לשלב את הביקור באתר עם פעילויות מהנות נוספות בסביבה הקרובה בעמק המעיינות. טבילה בברכות השכשוך הטבעיות, ביקור בפארק המעיינות או אפילו שיט קייאקים בנהר הירדן או בחופי הכנרת, כל אלה יתרמו ליצירת יום בלתי נשכח עבור העובדים.

נגישות ונוחות

אתר נהריים בגשר נמצא במיקום אידיאלי לחברות מכל רחבי הארץ. הוא שוכן בסמוך לצומת צמח, על ציר התנועה הראשי של כביש 90, מה שאומר נסיעה קצרה יחסית גם מאזור המרכז. למקום יש חניה מרווחת, והוא מונגש ונוח לכל סוגי האוכלוסייה, כולל עובדים עם מוגבלויות.

 

צוות האתר מציע שירות מקצועי ואדיב, ומסייע בהתאמת הפעילויות והתכנים לצרכים הספציפיים של כל חברה. מדובר ביתרון משמעותי עבור מארגני יום הגיבוש, שיכולים להיות רגועים ולהשאיר את הפרטים הלוגיסטיים בידיים מנוסות.

השקעה משתלמת

לסיכום, יום גיבוש לעובדים בנהריים בגשר הוא השקעה משתלמת עבור כל חברה. העובדים זוכים להפוגה מהנה ומרעננת, הם מתחברים מחדש לערכי הליבה של העבודה המשותפת, יוצרים זיכרונות חדשים ומחזקים את הקשרים הבין-אישיים.

 

כל אלה מובילים בסופו של דבר לצוות מגובש, ממוקד ומחויב יותר. עובדים שמרגישים שהחברה משקיעה בהם ודואגת לרווחתם, נוטים להיות מסורים ונאמנים יותר לאורך זמן.

 

בעידן של תחרות גוברת על כוח אדם איכותי, יום כיף איכותי הוא כלי חשוב במערך השימור של עובדים. נהריים בגשר, עם השילוב הקסום של היסטוריה, טבע, גיבוש והנאה, היא בחירה מנצחת עבור חברות שמעוניינות להעניק לעובדיהן את הטוב ביותר. זהו יום שהם לא ישכחו, ושידבק בהם הרבה אחרי שיסתיים.

יום כיף לעובדים בקיץ

מעוניינים בפרטים נוספים?

חדשות ועדכונים